Så fort man hör ordet mår man dåligt..

Magsjuka!
 
Vad tänkte du på när du läste det? Ja, inte tror jag att det var något trevligt i alla fall. Så fort jag hör ordet börjar jag alltid må illa. Det känns som att jag ska spy och jag vill bara försvinna bort från jordens yta ett tag. Även om jag inte mått dåligt innan någon sagt just det ordet, så mår jag illa.
Är det inte ganska ofta så? Att om någon nämner en sjukdom, typ Löss, Magsjuka, Halsfluss, så börjar man genast att känna efter?
 
Nej, jag är absolut inte hypokondiker! Men jag brukar alltid känna av syptomerna till dessa sjukdomar, så fort jag hör dem. Men nu är det ju så att jag mår jättebra, förutom att jag faktiskt har mått illa hela denna dagen och det blev inte bättre av att en kompis och hennes pojkvän inte mår bra (magsjuka förmodligen...:().
 
Nu hade jag tänkt att kurera mig genom att krypa ner under täcket, starta en film (The HungerGames) och bara mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0