Lediga Fredag

Idag är det Fredag. Det betyder att det är Lördag i morgon. Och sen Söndag. Men som sagt, idag är det Fredag, vilket betyder att Lisa (jag) är ledig! Yhioo! Kommer bli lika glad varje fredag som jag är ledig, för det är så skönt att bara få vara hemma i en extra dag. Långhelg varje vecka, det är inte helt fel ska jag säga er!
 
Eller ledig och ledig, jag är hemma men jag kan ju inte säga att jag bara sitter i sängen med popcorn och ser på flm. För då skulle jag ljuga (till en viss del i alla fall..). Idag ska jag nämligen:
 
*Plugga Teori
* Göra hemuppgiften i Svenska
* Städa mitt rum
* Dammsuga nedervåningen
* Laga mat (äta bör man annars dör man..)
 
Och massa annat roligt, som jag inte har planerat, men jag känner mig själv och jag vet därför att jag antagligen kommer göra alla dessa saker i PANIK i morgon..
 
 
Medan jag gör alla saker jag måste, så kan ju ni passa på att lyssna på denna låten. Och kom inte och säg att han är dålig, för det är han inte!
Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0