3x Egenskrivet!

Idag är det bara TVÅ dagar kvar tills premiären! Whiooo! Snart är det dags att bänka sig vid datorn och mysa ner sig i sängen, för att kolla in vad den nya säsongen har att erbjuda.
 
Denna dagen så tänkte jag att jag skulle lägga upp tre låtar som inte är några covers. Det är snat, Glee har gjort egna låtar! :O Fyra stycken, vad jag vet, men jag har bara valt tre av dem. Dessa låtar passar ju mer in i handlingen, med tanke på att de är skrivna enbart för Glee.
 
Dock tycker jag att Light Up The World och Loser Like Me, är ganska lika. Inte i texten, utan mer i musiken, om ni fattar ;)! Fast det gör inget. De är bra i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0