Två bloggare som jag inspireras av - Beas Bokhylla

Jag följer ungefär 20 bloggar (mer eller mindre..) dagligen. Det är både stora bloggare så som Kissie, Foki och Egoina. Men det är även bloggar som mina kompisar och bekanta skriver. Jag kollar alla dessa bloggar ungefär 4-5 gånger om dagen, det beror på om jag har tid eller inte. Men oftast mer än en gång om dagen.
En blogg som jag verkligen älskar att få klicka mig in på och överrösas av boktips och även en hel del filmtips, är Beasbokhylla. Beasbokhylla drivs av två systrar, vid namn Sara och Bea. Dessa två härliga boktokiga tjejer kommer från samma lilla samhälle som jag gör. Och det var till en början därför jag följde dem, för att jag känner dem. Det och för att jag älskar böcker lika mycket som de två gör. De uppdaterar flitigt flera gånger om dagen och man blir aldrig besviken på innehållet i deras blogg.
 
Jag verkligen älskar att de har olika smak på böcker. Så att det inte blir att man alltid får läsa om romantiska böcker, eller bara om fantasy. En bra blogg kräver mycket tid och inspiration. Och det lyckas de två tjejerna med, verkligen!
Dem är en sann inspiration för mig och därför hade jag tänkt att jag ska lite smått börja skriva om böcker i bloggen. Jag har länge velat starta en bokblogg, men jag har aldrig haft den tiden som krävs för att läsa massa olika böcker och sen skriva om dem.
 
Men nu ska jag börja lite smått med det. Kanske lite, kanske mycket. Det beror på om jag får feeling för det. Men jag ska inte sluta med att blogga om det som jag brukar blogga om, kläder, foto, min vardag etc. Jag ska fortfarande vara mig själv och böcker är en stor del av mitt liv och min personlighet! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0