Tror inte jag tål höns..

Åh, vad är det med min kropp idag? Skulle vara jättebra om den svarade mig när jag frågade, men nej då, den bara dissar och tror att den är cool. Men jag ska säga er, den är inte cool! Tycker inte om att jag inte vet vad som händer med mig ibland. T.ex Har jag haft ont i magen, eller liksom längre ner på magen, på högra sidan (uppifrån sett..) och det är inte så skönt. Det är inte bra att fundera på vad det kan vara, för då blir man bara nojig. Och Googla det ska man inte göra. Herregud, då är jag väl döende eller något!

Eller som nu, jag sitter här med ett fungerande öga och ett som inte vill sammarbeta med sin ägare. Vilket inte är okej. Det började när jag var hos min kusin och gick in till deras hönshus. Jag har varit där inne flera gånger innan och ingenting har hänt då. Det enda jag vet är att SysterYster inte tål hönor, men jag trodde att jag tålde dem. Har gjort det i 18 år i alla fall. Ända tills idag. Fick någon jobbig allergisk reaktion så att ena ögat svullnade upp och blev irriterat. Jaja, jag överlever, men lite läskigt är det när man inte vet vad som händer..
 
Jag tror att ni ser vilket öga det är som är svullet. Det högra, för dig som inte ser det. Fast det är ju det vänstra, men det blir ju höger på denna bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0