Inspiration lika med noll..

Ja, jag som trodde att jag skulle få hur mycket inspiration som helst under höstlovet. Att jag skulle skriva inlägg efter inlägg, inlägg som hade något budskap, något viktigt. Jag tror att jag försöker mer än vad jag kan. Jag vill så gärna kunna skriva inlägg, som inte känns som ett måste bara för att alla andra pratar om det. Jag har alltid varit rädd för vad folk ska tycka och tänka om mig. Jag vill inte att folk ska tycka jag är konstig, ful, dum, udda. Inte för att jag just är de sakerna, men jag vill inte att folk ska tycka dumma saker om mig.
 
Därför skriver inte jag allt jag tycker här i bloggen. Jag försöker hålla min känslor och funderingar för mig själv, bara för att ingen annan ska kunna komma och säga att det jag skrev var fel. Därför är inte min inspiration på topp. För att jag har för mycket inspiration, men att jag inte vågar få ner allt på skärmen..
 
Aja, snart är lovet över och då kan jag kanske försöka med minst ett inlägg om dagen. Nu ska jag åka och hälsa på min kusin J och hans familj. Ni får ha det så bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Ina

Skriv det du vill! Detta är din blogg, och där är det du som bestämmer! Jag hade precis samma problem som dig i den gamla, och var rädd att andra skulle tycka att jag var otroligt djup och lite småtöntig. Jag gillade inte min gamla blogg. Jag älskar min nya, och även om jag har tappat lite läsare så bryr jag mig inte. Jag skriver det jag vill och känner för, och om personer inte gillar det behöver de inte läsa. och om de dömer mig för det jag skriver, så är det lungt. Det är ju vem jag är.

Svar: Yo, word! :D
Lizetthe

2012-11-04 @ 21:39:03
URL: http://inapeanut.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0