Det är väl klart att man följer med i utvecklingen

Facebook, Twitter, Instagram. Vad har dessa tre saker för gemensamt? Om du gissade på att det är några nya maträtter, har du förmodligen levt under en sten de senaste åren. Nej, det är ju som de flesta vet olika sidor på nätet, som lätt går att nå från mobilen. Och eftersom jag är så cool som har en mobil som man kan vara inne på internet på, så är jag ju bara tvungen att följa med i den moderna utvecklingen.
 
Därför skaffade jag mig Instagram för drygt en vecka sedan och idag skaffade jag Twitter. Så nu är jag Up-To-Date vad som händer överallt :)!
 
 För dig som vill veta heter jag laajsaspenneli på både twitter och instagram! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0