The Sims beroende

Japp. Jag är inte bara kaffe-beroende, jag är The Sims(2)-beroende också. Kul.. Ja, om man har tid så är det jättekul. Har man flera roliga prylpaket och expansionspaket, då är det ännu kuligare! Ibland kan jag sitta i flera timmar och bara spela. Bygga hus, skapa nya simmar, förverkliga deras drömmer, bygga om deras hus, etc.
 
Idag har jag fått låna en hel drös med prylpaket av Linda och ett av dem var IKEA. Riktigt coolt att se sina egna möbler i ett spel. Jag bara "Whioo, här ska byggas en kopia av mitt rum!". Så, nu är jag beroende, igen. Så om ingen hör något från mig, eller ser mig på flera dagar, så har jag fastnat vid datorn..
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sims är riktigt roligt :) Dock så gillar jag inte att välja tapeter/golv :P

Svar: Haha, jag älskar att fixa med rummen! :) Dock kan det bli lite likadant efter ett tag, men kul är det :)
Lizetthe

2012-11-10 @ 15:36:54
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0