Vad jag lyssnar på i smyg

Om någon frågar dig vad du tycker om för musik, svarar du då ärligt, eller ljuger du?

Jag har kommit på mig själv med att svara det som jag tror folk vill höra. Alltså det som jag tror folk tänker att jag lyssnar på. Men det är ju inte det man ska säga som svar på den frågan. Man ska ju säga sanningen. Och jag tänkte säga sanningen, det brukar jag i och för sig göra, men nu ska jag säga sanningen om vad för musik jag lyssnar på, i smyg. Sådan musik som jag tycker är bra, men känns lite.. barnslig.

Detta är vad jag lyssnar på lite sådär i smyg:
* Hannah Montana
* High School Musical
* Camp Rock
* Disney
Och många många fler..

Ja, det är sån musik som jag förknippar med Disney Channel som jag älskar att lyssna på. Det är typ det bästa jag vet, faktiskt! Man blir alltid så sjukt glad av den musiken och man vill bara dansa. Så nu vet ni det! Jag älskar musiken från Disney Channel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0