Tillbaks, för att stanna.. tror jag

Jag är en rastlös själ och därför vet jag inte riktigt hur jag vill ha det med mitt liv. Jag är sjukt trött på att blogga på Devote.se, för att.. jag vet faktiskt inte varför jag är trött på det, men trött det är jag. Jag brukar kika in på Blogg.se ibland och ja, jag saknar denna sidan faktiskt. Så nu tror jag att jag har bestämt mig för att börja blogg här, igen.

Sen så har jag lite planer på att starta en bokblogg. Jag har redan haft en, men jag raderade den för att jag kände att jag inte hann. Men nu vill jag verkligen skriva en Bokblogg. Så, det kommer nog att bli så. Men jag kommer skriva om andra saker på denna bloggen, dock vet jag inte om denna kommer att prioriteras lika mycket :) Jag ska försöka att lägga över alla mina inlägg ifrån den andra bloggen till denna, tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0