Tredje gången (året) gillt

Sådär, det var ju inte så farligt. Skolstarten alltså. Vi mjukstartade lite, i alla fall vi treor. Började skolåret med att gå runt Karstorpssjön och svara på frågor, vi umgicks med varandra helt enkelt. Ingen hade förändrats så speciellt mycket, alla ser ut som förut. Även jag. Några myggbett rikare, fick vi återvända hem, om vi ville.
 
Dock så kan ju schemat gå och dränka sig, faktiskt. En del skulle väl bli glada för att få ett schema med håltimmar mitt i allt på fyra timmar, men inte jag, verkligen inte. Vem har kommit på den odiotiska idéen? Bara undrar. Och det där med en lektion på Torsdagar, rätt onödigt, vad ska jag till skolan att göra?
 
Seriöst.. inte ens kul, men jaja. Jag kan fylla ut tiden med teoriplugg, men sen då? När jag har körkort, vad ska jag göra på de hålen? Skolan har inte tänkt till ordentligt känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0