Sparade minnen

Är det bara jag som sparar biljetterna till alla biofilmer jag har varit och sett? Det kan inte bara vara jag, eller..? Jag tycker att det är ett bra sätt att spara minnen på, för tittar man på biljetterna så kommer man ihåg vem man såg den med, vart man såg den, när man såg den, om man tyckte den var bra osv. Det blir som ett arkiv med dina minnen. Jag gör så med pengar också, ifrån andra länder. Än så länge har jag dollar, Egyptiska pengar och Polska pengar och självklart svenska.
 
En del av mina biljetter, saknar en biljett, som jag har sparat.
 
Filmer jag har sett de senaste 2-3 åren:
Cockpit
Eclipse
Harry Potter och dödsrelikerna del 1
Harry Potter och dödsrelikerna del 2
Fame
Ice Age 4
Harry Potter och halvblodsprinsen
Transformers 3 (3D)
Vampyrer suger
Bröderna Karlsson
Smurfarna
New Moon
Breking Dawn del 1
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

ICE AGE! <3 (har dock inte varit på den, men <3 på de andra :) )

Svar: Hhaha, jag har bara sett den första och så denna då ;)
Lizetthe

2012-08-11 @ 20:28:55
URL: http://inapeanut.blogg.se
Postat av: Elionia

fin blogg du har :)

Svar: Tackar Tackar :D
Lizetthe

2012-08-13 @ 15:57:06
URL: http://elionia.blogg.se
Postat av: Evelina

Två av dem har du sett med mig och Lovisa! :)
Saknar dig tjorven!!!

Svar: Jaa :D! Saknar dig med Eve <3
Lizetthe

2012-08-14 @ 04:04:52
URL: http://strumpstickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0