Skrivtips

I början av sommaren satte jag mig ner och skrev ner ett dokument med skrivtips, mest till mig själv. Jag har inte tänkt på dem på hela sommaren, men nu när vi har fått tillbaks skoldatorerna så har jag läst igenom dem några gånger och jag kan faktiskt säga att jag tycker dem är bra. Nu är inte jag någon världsmästare på att skriva, men det är något som jag tycker är kul, därför håller jag på med det. Så nu har jag tänkt att jag ska lägga upp de tipsen här på bloggen. Dock kommer det att vara tips för att skriva berättelser/böcker, men man kan säkert använda de till andra sorters texter också. Så det kommer att komma upp nya tips ungefär varannan dag eller så. Känner mig riktigt smart nu :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header:D

Svar: Tackar :)
Lizetthe

2012-08-31 @ 15:28:04
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0