Nya saker/kläder

Jag har äntligen hittat något som jag verkligen har letat efter hur länge som helst! Ett par blåa jeans och jag är så galet nöjd. (Dock hittade jag dem för ett par veckor sedan, men jag är lite seg med att ta kort och lägga upp här på bloggen). Samma dag så hittade jag ett par vinröda jeans ifrån GinaTricot och dagen blev redan ännu bättre än vad den redan var.
 
 
När jag var i Götlaborg med mammsen så hittade jag en snygg röd stickad tröja ifrån Cassels. Om jag var nöjd redan då, så blev jag ännu nöjdare och gladare. Den passar perfekt nu till hösten, även om den inte är vinröd. Myspys!
 
 
När man är en sån boknörd som jag är så hittar man alltid böcker, oavsett om man behöver det eller inte. I Göteborg köpte jag tre böcker ifrån The Pocket Shop, en av mina favoritaffärer som säljer böcker.
Böckerna jag köpte:
Glada hälsaningar från Missångerträsk
Välkommen hem
Sista natten på Chateau Marmont
 
 
För någon vecka sedan kom jag på att min almenacka bara var till slutet av Juli, så jag var tvungen att införskaffa en ny. Och jag måste bli bättre på att skriva i den och att titta i den. Jag ska ta med den överallt! Lovar..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

lisa skojar du med mig? jag är ju påväg att köpa en exakt likadan kalender! Älskade den jag hade iår (du hade en nästan likadan?) så tänkte reprisen är alltid bäst ;) Och en av pocketerna vill jag gärna låna om ett tag (hehe)

Svar: Hhahah, jag har redan läst ut två av dem, så det är nog bara att låna på :)! Hahha, vi är lite lika i smaken ibland då ;)
Lizetthe

2012-08-11 @ 20:35:34
URL: http://inapeanut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0