Kroppen säger ifrån

Jag är en sån person som har ganska lätt för att bli trött när jag gör något. Och då menar jag inte att jag somnar i duschen, eller när jag äter mat, utan när jag gör något som tar på krafterna. Som exempelvis nu i helgen. I Lördags var jag först på ett bröllop för A och P, sen när jag hade följt med hem och lagt de yngsta barnen, så gick jag vidare till nästa bröllop. Dock var jag egentligen inte bjuden, men resten av familjen serverade och gjorde maten, och jag avskyr att vara ensam hemma när det är mörkt, så jag gick dit och åt tårta (!).
 
 
Sen igår så var det Rix Fm Festival i Göteborg. Jag åkte dit med GoaMoaToa, det var heel festligt och awesome! (bilder kommer senare). När vi sen skulle med tåget hem, var det något fel på det så det var försenat och vi fick byta till ett mindre tåg. Inget som uppskattas när nästan alla i tåget var ungdommar och alla var irriterade och trötta. Dock var det ont om platser, så jag satt på golvet i över en timme och tänkte fula tankar om vad jag skulle göra med SJ.
 
Jag hjälpte även mamma på hennes jobb i någon timme idag och efter det åkte jag hem. Jag skulle bara vila i någion timme, vaknade typ tre timmar senare. Ja, brist på sömn kan man ju säga att jag har fått under denna helgen. Men det gör inget, för man lever inte mer än en gång, ta vara på den gången!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0