Fullt ös på Götaplatsen

I år hölls Rix Fm festival precis intill Poseidonstatyn, alltså på Götaplatsen i Göteborg. Tycker det är lite dumt att de inte bestämmer att de ska ha festivalen på ett och samma ställe samma år, annars blir man ju helt koko i hjärnan, när man ska leta sig igenom hela Göteborg City för att hitta dit man ska. Men jaja, det var bra och jag hoppas att även de som stod längst bak såg något av artisterna på scenen. För det var verkligen fullt ös. Alla sjöng med i låtarna, det var en sån härlig känsla. Sen att man själv skrek och tjoade så att den tyska familjen som stod framför mig blängde ogillande på mig, det skiter jag i. Är man på festival så är man. Inget mesande här inte!

Fina MoaToa! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0