Åsunden, en pärla i Ulricehamn

Ulricehamn är den platsen som jag räknar som mitt andra hem, jag känner mig väldigt hemma där. Men har man nästan all sin släkt där och man är där ibland en/flera gånger i månaden, då kan det nog lätt bli så. Jag tycker så mycket om allt i den staden, men det finaste måste nog vara Åsunden, sjön som ligger bara några få steg ifrån min mormors hus, helt perfekt. I Lördags var jag i Ulricehamn för att fira morbror S och eftersom vi var precis vid vattnet, passade jag på att ta lite kort på denna fina sjö.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilka fina bilder. :)

Svar: Tack :)
Lizetthe

2012-08-26 @ 12:20:29
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0