ARG!

Egentligen hade jag tänkt skriva det här inlägget igår, men då var jag alldeles för irriterad för att skriva ner något överhuvudtaget.
 
Igår när jag, E, J stod och väntade på bussen, så pratade vi, rökte (inte jag!), flamsade. Ja, ni vet som vilka tonåringar som helst. Sen när vi ser bussen i kurvan, så säger jag hejdå till J (som inte skulle åka buss) och ställer mig i kön till bussen. Sen när jag precis ska lägga på mitt kort, kommer jag på att J inte ska vara i skolan idag eller i morgon, så jag skulle bara ropa en sak till henne. Då stänger busschaufförsidioten (ja, jag använder det ordet nu!), dörrren PÅ min arm! Och som om inte det skulle vara nog så åker han ifrån E och J, bara för att de inte brydde sig om hans arbete, eller vad han nu sa. Jag var för irriterad för att ens orka lyssna. Han skäller ut mig för att jag vänligt men bestämt berättar för honom att de också skulle åka med bussen. Himla dumma människa! Gissa om jag var irriterad.
 
Jag förstår inte ens hur dessa människor kan få ha kvar sina jobb. Förmodligen för att ingen har anmält dem till västtrafik än, men det mina vänner ska jag, E och J göra, var för sig. Så att de verkligen fattar hur störd denna personen var! Nu är jag glad över att jag inte fick så ont i armen, men fortfarande. Vad är det för idiot som stänger igen dörren på någons arm?! GAAAAH, IRRITERAD TILL TUSEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0