"Det gör jag i morgon.."

Jag är den grymmaste av alla människor på att skjuta upp saker tills tiden snart är slut. Som exempelvis med läxor. Jag kan tycka att jag har hela veckan på mig, om inte mer, och sen sitter jag där på Söndagen, eller dagen innan läxan ska vara klar, och får panik för att jag inte kommer klara av att göra färdigt den i tid.
Det finns ett till exempel; städning. Mitt rum är som ett slagfält, du får kryssa fram mellan olika saker (kläder...) för att komma fram till sängen, oftast. Jag lovar alltid mamma att jag ska städa och sen orkar jag inte.

Jag har kommit fram till varför jag är så bra på att skjuta upp saker:
1. Jag är väldigt väldigt lat!
2. Jag tror att det ska vara lättare och roligare dagen därpå!
3. Datorn och tv:n är mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0