Kanske till avslutningen?

Igår så fick vi hem en katalog ifrån BonPrix, ett klädföretag som jag aldrig har hört talas om innan. Trodde att det var kläder för tanter, men det var tvärtom!
Jag hittade massa snyggt därifrån, och även på deras hemsida:)





Funderar på att köpa denna.. man kan ju ha den både på avslutningen och till vardags :)!
Dock vet jag inte vilken färg.. hm..

Den blåa får mig att tänka på hav och lilla sjöjungfrun, och den kommer att passa bra när man har blivit lite brunare :)!
Den rosa är helt okej i färgerna, fast jag vet inte om jag kommer använda den.. jag har aldrig varit så kär i rosa..
Den lila är lite för mörk för att ha på sommaren.. eller i alla fall till skolavslutningen..
Så får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0