Raderad, ute ur bloggvärlden för evigt..

Vad tänkte jag egentligen när jag startade upp en ny blogg; Bokslukarlisa? Jag bara undrar, hur jag kunde skaffa den. Jag orkar liksom inte sätta mig ner och skriva om någon bok jag tycker om, eller som jag precis har läst ut, eller något annat som har med böcker att göra. Visst, jag äälskar böcker, men jag vill inte känna mig tvingad att skriva i en blogg, som jag känner att jag inte har tid för. För hur mycket skriver jag i denna blogg? Ja, men typ två-tre gånger i veckan, och det är faktiskt ganska krävande, och man måste ju skriva när man vill och inte när man känner sig tvingad, eller hur?
Så nu är i alla fall Bokslukarlisa.blogg.se raderad och ute ur bloggvärlden för evigt!
R.I.P!<3


Kommentarer
Postat av: Ina

Men hallå, jag läste ju den juh :'(

2011-03-20 @ 12:09:51
URL: http://inapeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0