Blått damm och slitet sandpapper..

Idag har jag och syster hunnit med ganska mycket faktiskt, tycker vi då. Jag som bara brukar slappa på helgerna har idag varit mycket aktiv, eller i alla fall i ett par timmar.
Om nästan två veckor kommer min moster med man hem till oss, bara för att vara snälla och hjälpa oss att få i ordning på mitt rum. De ska alltså tapetsera, och det ska bli så kul att se resultatet sen. Jag och syster har idag gjort grov arbetet, genom att dra bort all bord och slipa bort alla kanter.. Usch vad jobbigt det blev och väldigt dammigt. Vi såg ut som två smurfar när vi var färdiga, men det är skönt att ha det klart. Jag vill ha mitt rum tillbaks, just nu sover jag i hallen, och det är ganska jobbigt, men samtidigt oerhört mysigt.
Bilder på hur det ser ut i rummet kommer i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en awesome Fredag va ja :D

planer för helgen?

2011-03-11 @ 13:48:24
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0