Det går lite över styr!

Läste på en blogg om personer som har Reborndockor (dockor som ser ut som riktiga bebisar) och behandlar dem som riktiga barn. Byter blöja på dem, matar dem, klär på dem, går ut och går med dem mm.
Jag vet att en del har det här som alternativ till ett barn, och en del har det som hobby, men jag tycker bara att det är läskigt.
Det är egentligen helt sjukt, att man kan inbilla sig att dockan är ett barn, även om de ser realistiska ut, så kan de ju inte ltåa, röra på sig, eller något annat sånt..
Ja, lite läskigt om ni frågar mig...


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 15:41:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0