Göra om.. skapa lugn..

Var inne och tittade på massa inredningsbloggar precis och fick med ens värsta rycket. Jag måste ha nya grejer skriker en del av mig, en annan del skriker SPARA dina pengar, inte slösa. Jag måste verkligen spara pengar och skaffa mig ett sommarjobb snart, så att jag har en inkomst under sommaren, för jag behöver pengarna.
Till vad kanske ni undrar? Jaa ni, jag ska köpa en ny mobil, en HTC Wildfire, och även spara till en resa senare i mitt liv. Och den resan går till alla mina drömmars land: Brasilien. Det är ett måste för mig att besöka det, innan jag skaffar barn! Jag och min moster har planerat att åka dit det året jag fyller tjugo, alltså 2014, det är ju tre år kvar, MEN om jag ska få ihop alla pengar, så måste jag jobba flitigt de tre åren..



Den stora statyn föreställande Jesus, är något som jag skulle vilja se med egna ögon. Den är verkligen fin och detaljerad :) Stor verkar den också vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0