Välkommen till familjen!

Jag har ju tidigare skrivit om mitt älskade Thomas Sabo armband, som jag fick av min familj på min födelsedag, detta året. På mitt kalas fick jag två berlocker, ett L och en Fyrklöver. Men L:et gick sönder för ett par veckor sedan, och jag sörjde det ett tag, men har nu tagit mig i kragen och köpt en ny berlock. Inget L denna gången, men det är fortfarande något som representerar mig och mitt liv, för det är så jag vill ha det. Att armbandet represneterar mig, så långt det går i alla fall.

Gissa vad den gröna stenen är för något..


Du som gissade på min månadssten. Ja, du hade faktiskt helt rätt. Det är ju självklart min månadssten, Majs fina gröna färg. Jag var faktiskt lite rädd för att Maj skulle vara ful, alltså färgen på stenen. Men det var den inte. Och just på bilden så ser den mörkare ut än vad den egentligen är. Den skimrar ganska mycket, och man får en ädelstens känsla över den. Typ Smaragd.
Så nu är det bara att ge sig ut på jakt efter ännu en berlock. Jag ska ha hela armbandet till slut ska ni se. Den dagen jag tar körkort, då kommer det nog hänga en liten bil i armbandet. Men det är ju några månader kvar, men man kan ju alltid planera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0