The look, you got it!!

Seriöst, det är riktigt segt att sitta i fyra timmar och inte göra ett skit! Bara jag som tycker det? Ne jag tror inte det va. Å är inte här, så vi har M som lärare på datorkunskapen istället och det är massa skit som inte funkar och då blir man allmänt irriterad, så vi får göra saker som måste göras. Hoppas allvarligt talat att vi slutar tidigare, jag orkar inte sitta här mer!! Tittade på Glee nyss, men då var jag tvungen att vänta i 53 minuter, för jag hade antagligen tittat i 72 minuter redan, det är ju lite stört, men aja:)

Tänkte att dessa två bilder skulle vara med på min nya header:) 

 och :) Det kommer nog bli smasching alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0