Sluta vara så negativ!

Har läst en engelsk recension av Twilight filmerna, och jag bara säger den människan som skrivit denna har ju bara tittat på det dåliga med filmen. Vaför ens titta på filmen om man bara ska klaga på den? För det är det enda författaren av denna text har gjort, jag blir seriöst irriterad och tycker att man ska se det bra i en film istället för att klaga på sakerna som är dåliga, tillexempel att det är för datagjort och att man ser saker som man inte ska se m.m Jag kanske bara är lite kinkig men det blir tråkigt att läsa en text där någon bara klagar, eller hur? Fast hon gillade i alla Robert Pattinson och det är ju i alla fall ett plus i kanten:)
Nu ska jag fortsätta att ha Engelska lektion och fokusera på min uppgift;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0