Tänk Ego!!

Sitter nerkurad i soffan, med täcke och kudde och har precis lagt undan Isabella Löwengrips (Blondinbella), bok Egoboost. Jag har bara läst ett trettiotal sidor, men kan inte vänta tills jag ska läsa mer. Man blir så glad att äntligen någon har fattat hur det är att vara tonårstjej i dagens samhälle. Fast allt som står i boken skulle lika väl kunna vara riktat till killar. För jag tror/ vet att det finns killar med kropskomplex, som är rädda för att inte räcka till och mycket mer, som vi tjejer tycker om oss själva. Denna boken var bara ett måste för mig när jag såg alla recensioner om den. Så innan jag gick hem (pga. tjejproblem) så tog jag en sväng in till Åhlens och köpte boken. Det kändes så bra att öppna första sidan i boken och börja läsa den. Och det är nog inte sista gången som jag kommer läsa denna bok. Det blir nog en av de böcker som kommer ligga framme på mitt nattduksbord, så att man bara kan få tag i den lätt och enkelt när man verkligen behöver den. Eller om man vill ha en skön stund med bra läsning:)
Så alla människor där ute: Det är inte fel att tänka EGO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0