Dum, dummare, Domare:)

Hehhe nu fick jag allt till rubirken:)! Jag och Ina ska döma de små söta barnen, eller små och små 9 år eller något var dem nog, men jag är ju fortfarande äldre än dem så det blir lilla barnen för mig, oavsett deras ålder:)
Vi har ju dömt tillsammans ett antal gånger innan så det kommer nog inte vara några problem med det, det enda är väl hysteriska föräldrar som står och skriker på sina barn, längs med sidorna... Blir bara så irriterad, när barnen är så små så går man in för att peppa dem, inte för att skälla på dom om dom gör något fel!! Det fattar väl alla?! Antagligen inte, men jag tycker det är enormt störande när det blir så, vägar inte riktigt säga till, men nu måste jag skynda mig för om tjugo minuter börjar deras match:)
Ha det gött, hej!!:)

P.S. Lilla Jag fyller år i morgon:) (Y)

  Tooo MEEE:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0