Besatt?! Jag?! Nej!!

Jag har tänkt lite på det här med min kärlek till One Tree Hill serien och personerna/skådespelarna i serien. Idag när jag tittade på en repris av programmet, så satt jag och tänkte "Nu kommer det här hända, sen säger han så, och då gör hon så.. etc" jag kunde ungefär hela avsnittet utantill, kanske för att jag har sett det ett antal gånger, men sen efteråt så kunde jag berätta exakt för mamma vad som händer i avsnittet efter detta. Även om jag säger att jag har sett programmet ett antal gånger, så är de antal gångerna kanske 3, max 4, så jag har nog ganska bra minne, plus att jag verkligen älskar den serien, det är verkligen sjukt hur man kan hysa sån kärlek till en serie, och till de personerna, det är nästan lite knäppt:)
Jag tror att jag har sagt detta tidigare, men jag ser mig själv som ett stort fan, jag kan de flesta namnen på skådespelarna, kommer ihåg de flesta avsnitt, har alla säsonger som finns ute på box och en av mina stora drömmar är att träffa dessa fantastiska skådespelare, för det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse för mig:)


Ska göra en lista på de personer jag tycker mest om, men jag gillar i och för sig alla, men jag gör en topp 5 listat. Orkar inte riktigt skriva om dem, men lägger ut bilder på dem i alla fall :)Börjar med Killarna och sen tjejerna, så jag har egna topplister för dem:)
Killar
1. Lucas Scott - Chad Michael Murray

(Det var ju nästan självklart att han skulle komma på första platsen:))
(Är med i säsong 1,2,3,4,5,6 :))
2. James Lucas Scott "Jamie" - Jackson Brundage

(Är med i säsong 5,6,7:))
3. Nathan Scott - James Lafferty

(Är med i alla säsonger:))

4. Julian Baker - Austin Nichols

( Är med i säsong 6,7 :))

5. Clayton Evans "Clay" - Robert Buckley

(är med i säsong 7:))
Tjejer

1. Haley James Scott - Bethany Joy Galiotti

(Är med i alla säsonger:))

2. Brooke Davis - Sophia Bush

(är med i alla säsonger:))

3. Peyton Sawyer - Hillarie Burton

( är med i säsong 1,2,3,4,5,6:))

4. Karen Roe - Moira Kelly

(är med i ungefär alla säsonger till och från:))

5. Deb Scott- Barbara Alyn Woods

(är också med till och från i ungefär alla säsonger:))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0