Duschen nästa

Har precis kommit ner från mitt rum efter att ha sett ett avsnitt av Grey´s anatomy:) Den serien är såå sjukt bra, inte lika bra som One Tree Hill, men ungefär. Det är ju helt olika serier så det går egentligen inte att jämnföra dem med varandra, dett skulle vara elakt:) Detta avsnittet var i alla fall bra, lite hemskt och så kanske, men defenitivt bra för att vara det andra avsnittet på hela serien:)
Såg ju färdigt på Solsidan förrut, det programet är ritktigt sjukt alltså:) Fattar inte vem som kommer på alla sjuka humorserier alltså, det är helt sjukt:)

Ska nog snart hoppa in i duschen och bli lite fräsh av mig:) Har även lust med att rensa mina garderober, men det kommer ta en himla tid och jag är trött, så det får nog bli klädgarderoben i all fall:)

Tycker att ni ska kika in på Rebexsz blogg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0