Julklappsdax!

Såhär innan juletid är det mycket som måste fixas. Tomtarna måste upp, granen ska köpas, huset ska städas och så detta eländet med att köpa julklappar. Missförstå mig inte, jag tycker det är kul att köpa julklappar, när man vet vad man ska köpa. Det som inte är kul, är att komma på något att köpa till en person som inte vet vad den önskar sig.
 Och det är en del i min släkt som har lite problem med det, men i morgon ska jag i alla fall shoppa lite julklappar, och titta på en julaftonsklädsel. Jag ska bara köpa en topp, eller något att ha upptill, för kjol har jag :)
Eftersom vi slutar skolan vid tolv i morgon, så är det perfekt att shoppa loss innan man ska åka med bussen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0