En dag kvar..

Nu är det mindre än en dag kvar tills julafton. Årets höjdpunkt, om du frågar mig!
Det är inte för alla julklappar som jag gillar julen, det är för gemenskapen, att få vara med famlij och släkt, äta all god mat som mamma och farmor har lagat och att få se glädjen i en persons ögon, över något som man har gett till dem.
Okej, jag ljuger ju om jag säger att jag inte bryr mig om julklapparna, för det är klart att man är nyfiken på att se vad man får. Men det är inte julklapparna somär höjdpunkten, det är allt som hör julen till!
 


Kommentarer
Postat av: evelinA

söt blogg!

allt bra med dig såhär innan jul?

godjul, kram!

2010-12-23 @ 19:42:07
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0