Blir trött/ledsen

Just nu är jag oerhört irriterad/upprörd, ja jag vet inte vad jag ska tycka och tänka egentligen. När unga tjejer, i min egna ålder klagar på att de är tjocka och de är som små sträck (Okej, kasnke inte som små sträck, men ni fattar, inte tjocka!), då är det något som är fel. Antingen skriker de om uppmärksamhet, eller så har de verkligen allvarliga problem med sin syn på sig själva, och behöver prata med någon.
Visst jag bryr mig om min vikt, men jag tänker inte på den varje dag, jag vill att det ska synas att jag tränar fotboll ett par gånger i veckan, och vad är priset jag får betala för det? Jo, stora lår och vader, men det är ju bara mina muskler och jag vill ju visa att jag idrottar och rör på mig.
Och om man ställer sig på vågen, så blir man ju självklart lite ledsen/besviken om man inte har den vikten man vill ha, även om man har tränat som en idiot. Då får man ju faktiskt tänka att man har förbrännt fettet och det är muskler och inte fett som du har lagt på dig!
Jag tycker inte att det ser sunt ut om man är smal som en sticka, för man ser bara sjuk ut då, och vem vill gå runt och se sjuk ut? Inte jag i alla fall..

Det är inte vikten på vågen som avgör om du är "smal" eller "tjock!


Kommentarer
Postat av: Jonnie

fan vilket bra inlägg, tycker oxså att de e så hemskt att alla ska vara så fixerade av sin vikt, man ska vara nöjd med hur man ser ut :)

2010-12-21 @ 07:22:24
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0