Tröj-Monstret

Jag har inte bara förkärlek till sneakers, utan även till snygga hoodtröjor (tjocktröjor). Det är nog typiskt oss sportnördiga tjejer, känns det som i alla fall. Jag har nog ungefär 20 hoodtröjor i garderoben och en del används inte ens, så himla onödig man kan vara säger jag bara. Men ska rensa ur lite kläder i min garderob snart och hitta lite billiga snygga kläder, slipper det göra ett så stort hål i plånnboken, men nu har jag faktiskt hittat lite snygga lite billigare (än vanligt) hoddies på Stadium.


1. 2.
3. 4.
5. 6.
7. 8.


1. SOC 249 kr
2. SOC 74 kr !!
3. Adidas 349 kr
4. Adidas 499 kr
5. Adidas 499 kr
6. Nike 499 kr
7. Nike 399 kr
8. SOC 299 kr

Det syns ju att jag tycker om färger i alla fall:) Finns massor av mera snygga hoodisar på Stadium.se :)


Kommentarer
Postat av: luddi ")

vad är det är det dragkjeds tröjor med luvor för såna tycker jag om oxå.

om det är sånna.

2010-08-23 @ 15:54:14
URL: http://www.nogg.se/luddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0