Upphakning, upphägning..

Sitter nu här och degar framför dumburken.. ska egentligen gå upp till min underbart inbjudande säng och vila lite, är typ sjuk eller något, åkte i alla fall hem tidigare från skolan idag. Vaknade pigg och kry, går till skolan och sen på slöjden känner jag ett irriterande nästan smärtsamt tryck över bröstet, typ över hjärtat. Så det är klart att jag blev lite orolig.. men skolsköterskan sa att det kan vara en upphakning, eller upphägning - eller vad det nu heter - av mina revben. Antagligen så kan det bli så i tonåren, gaska vanligt sa hon, har aldrig hört det förut, sa jag:)


Ska skutta upp till sängen, eller i alla fall till mitt rum, med alla målarbilder på Diddl och hans gäng jag har skrivit ut:) Visst, det låter ganska töntigt, men jag tycker att det är avslappnande att sitta i sin ensamhet och bara fylla i fräg innanför de svarta linjerna..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0