Fredag:)

Idag är det fredags och det gillas väldigt mycket:) Hela veckan har varit värsta mördarveckan, känns det som i alla fall. Massa i skolan och till råga på allt så har batteriet i min älskade moped laddats ur.. När man som bäst behöver den, det är lite surt:/ Men jag överlever, jag har ju en cykel, och med den kan man ta sig vart man vill, hehe. Ne men ska nog få en ny och lite större cykel i födelsedag present, fyller ju år om ett par veckor:)
Jag har inte kännt för att skriva här, har typ tappat lusten helt, har lust att göra en ny blogg och bara blogga om filmtips, boktips som jag egentligen hade tänkt från början:) Men jag får se hur jag gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0