Willow Tree - De perfekta presenterna

Jag har alltid haft problem med att veta vad jag ska köpa till mina faddrar/gudmödrar, för jag vill köpa något personligt, något som jag själv har tänkt ut. För något/några år sedan var jag inne på Hackspetten (en butik i närheten av mig) och letade efter en present. Jag blev helt kär i ett par figurer som stod och tittade ner på mig ifrån hyllan. Eller tittade, de har inga ögon, eller ansikte heller för den delen, men det kändes som att de tittade.
 
Figurerna är skapade av Susan Lordi och hon gör dem i något speciellt material som inte jag kommer ihåg vad det heter just nu. Men de är så sjukt fina! Alla figurer har ett budskap, som står både under figuren och på en lapp som man får med. Jag har gett bort typ sex olika figurer av denna kollektion och alla mottagare har blivit lika glada.
 
Så om du vill köpa något som är personligt, leta upp närmaste återförsäljare av Willow Tree och välj ut din favorit. Jag har flera favoriter och jag funderar starkt på att börja samla på dessa, för så fina är de.
 
Här kommer tre av mina favoriter:
 


Visst är de vackra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0