Vart finns tiden?

Gah! Jag har så många idéer just nu, angående blogginlägg. Det finns gott om inspiration till flera olika sorters inlägg, men vart finns tiden? På dagarna är jag i skolan och känner då att jag inte hinner sätta mig ner och göra något inlägg, för då kommer det att bli hur tråkigt jag har det och att jag är hungrig/trött, eller något annat. Sen så är det det där med inspirationen, den finns liksom inte där när jag är i skolan.
 
Om jag verkligen ska lägga ner tid på ett inlägg, då vill jag har lugn och ro omkring mig. Allra helst ska jag ha skön musik på lagom ljudnivå och sitta nerkrupen i soffan eller min säng. Det är hemma som min inspiration finns och jag får ge utlopp för min kreativitet ordentligt. Så nu vet ni det. Jag ska försöka att inte skriva mer sånna här tråkiga inlägg, men jag vill bara att ni skulle ha ett hum om hur jag har det. Om jag inte skriver är det för att tiden inte räcker till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0