Njuter av livet

H&M katalogen ligger nybläddrad på köksbordet, datorns tangenter används flitigt och musiken går på lagom hög volym. Jag njuter för fulla muggar. Det kan inte finnas något bättre än att bara få vara för sig själv i några timmar och att få sluta tidigt på Måndagar.
 
Jag försöker tagga och peppa mig själv inför matchen som är idag, 18.30. Sen finns det mycket som jag borde göra egentligen. Så är det alltisd. Men teoriplugg är något som står högst upp på min lista över saker som måste göras, även att övningsköra står där. Ja, vill man ha sitt efterlängtade körkort så får man allt ligga i!
 
Nu ska jag slappa några minuter till, sen ska jag packa fotbollsväskan och SEN är det plugg som gäller!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0