"Kan vi ta en sväng förbi barnkläderna?"

 
Denna frågan känner nog de allra flesta igen, som har gått med mig på stan. Och nej, det är inte för att jag använder barnkläder, slutade med det när jag inte kunde få igenom huvudet i tröjorna.. Men saken är den att jag är helt besatt av barnkläder. Alltså, nu menar jag kläderna som är för bebisar, eller 0-3 åringar. Det är de kläderna jag tycker om att kolla på.
 
Varje gång vi i familjen ska köpa kläder till någon som nyss har fått barn, så blir jag helt galen. Jag tittar på olika sidor på nätet, går i flera olika affärer, jag kollar verkligen runt överallt. För att jag tycker att det är så himla roligt! Det är som en av mina hobbys. Ibland kan jag komma på mig själv med att sitta och titta på barnkläder, istället för på kläder till mig.
 
Vissa kan uppfatta detta som väldigt konstigt, eller ett Ha-Begär av ett barn. Jag tror att jag kan säga att det är en liten mix av det båda. Men jag har alltid haft en förkärlek till barnkläder, ända sedan jag var liten. Jag tyckte det var jättetråkigt att klä dockorna med dockläder, det var mycket roligare att köpa riktigt kläder, alltså sådana som bebisar använder. En utav mina drömmar är att en dag få designa min egna kollektion med barn/bebiskläder, eller att öppna en butik med bara inriktning på barnkläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0