Final idag!

Äntligen! Idag är det en viktig dag. En bra dag. En nervös dag. Varför? Jo, jag och mitt fotbollslag ska spela seriefinal. För dig som inte är så intresserad av sport, så betyder det att vi är två lag som just nu delar samma poäng och vi ska göra upp idag om vilka som vinner! Yeah, det ska bli så himla kul! Det jobbigaste är att jag har nog aldrig varit så här nervös innan.. inte inför en match.
 
Jag brukar vara nervös, men det här slår nog allt. Det kan nog bero på att jag är en sån vinnarskalle att jag verkligen vill vinna! Sen att det inte är så många som kunde vara med idag, det är också lite nervöst. Men aja. Sen ikväll blir det lagfest, oavsett om vi vinner eller inte. Vi ska gå ut och ha kul, först och främst. Sen får det gå som det går. Vi har varit riktigt bra denna säsongen, så att få spela final är bara en bonus! :)

Länk till bilden!

Nu blir det plugg för hela slanten, typ, fram tills jag ska åka :)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0