Avundsjuka på hög nivå!

En av mina bästa vänner ska tidigt i morgon sätta sig på ett plan mot New York City. Om jag är avundsjuk? Ja, det kan ni ge er på! Jag vet, jag har varit där och jag borde vara glad att hon får åka dit. Men det är klart att jag är glad för hennes skull. Det var fakiskt jag som tjatade på henne att hon skulle följa med sin familj, då hon från början inte ville det.
 
Men jag vill ju åka dit igen. Jag har inte sett alls så mycket av världen än, som jag vill göra. Men jag kan nog redan nu säga att New York kommer att ligga högst upp på min lista över favoritstäder, länge till. Nu när Karin åker så sitter jag och dreglar över mina bilder därifrån och drömmer mig tillbaks. Jag har inte sett alls så mycket av staden, men jag har sett tillräckligt för att bli förälskad!
 
 
New York i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0