Vill få ordning på min kära Billy!

 
Åh, får små dampryck när jag tittar på min bokhylla. Det är verkligen böcker till höger och vänster, staplade på varandra, några ligger nedanför bokhyllan. Det är bara ett fåtal böcker som faktiskt står på sin vanliga plats i hyllan. Och det gör mig så irriterad! JA, jag vet ju att det är mitt egna fel att det blir så, men det blir aldrig att jag orkar göra färdigt bokhyllan när jag väl har börjat med den..
 
Det som är det största problemet är nog hur jag vill ha den. Om jag vill att det ska vara sorterat i bokstavsordning, i storleksordning, eller färgkordinerat.. Jag är en förvirrad människa känner jag! Menmen.. hade tänkt att ta tag i bokhyllan efter maten och förhoppningsvis efter en liten promenix. Kanske får lite syre till hjärnan då, så att jag kan tänka.
 
Oh, tänk den här bokhyllan. Med mopsen i soffan! Oh vill ha :D! Moppsen mest då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0