Orkar inte vara trött..

Helt ärligt. Jag känner inte av att jag har haft ett lugnt och avslappnande lov, även om jag nu har haft det. Ögonen kommer ha påsar stora som Ica-kassar i morgon och jag kommer se mer eller mindre död ut. Jag brukar vara trött och det stör mig faktiskt. Jag vill inte vara den som alltid vill sova först när man är hos en kompis. Jag vill inte vara den som inte orkar något, bara för att jag är trött.
 
Jag funderar på att söka för det. Vem vet, dåligt blodtryck kan det ju vara. Men jaja, den som lever får se :)!

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Nu är dagens blogg avslutad! In och kika. Kram<3/Systrarna Backström

2012-11-05 @ 23:15:51
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0