Vinröd, höstens färg?

Jag vet inte om det jag som är efter, eller har man förutspått vilken färg som kommer att bli höstens färg? Förra året så tyckte jag att det var sjukt snyggt med militärgrönt (det tycker jag fortfarande), och de flesta affärer hade kläder som gick i färgen militärgrönt. I år tror jag att höstens trendfärg kommer att bli vinröd. Man kan inte gå in i en affär utan att se något i vinrött. Jag gick in på cubus häromdagen och såg bara vinrött. Älskar det! Det är min nya favoritfärg, helt klart! Köpte ett par vinröda jeans på ginatricot för någon vecka sedan, har även ett vinrött linne. Men än är inte min samling komplett. Jag ska ha mycket mer i den färgen, mycket..
 
Kläderna på bilden är ifrån GinaTricot, dock är skorna Converse!

Kommentarer
Postat av: Linda Malmberg

Det stämmer att det är vinröd ;) Även militärgrön, svart, silver och guld :D

Svar: Wow mitt lilla modeorakel ;)! Tur att man har dig, så att du kan hålla koll på det jag inte håller koll på :)!
Lizetthe

2012-08-10 @ 21:36:49
URL: http://lindamalmberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0