Upp Upp I Det Blå!

Under de senaste tre åren har min faster, min farbor och hans fru och son, och min pappa fått presentkort på att få flyga luftballong. Eftersom att det har tagit så lång tid för dem att få åka iväg, så åkte de alla tillsammans. Igår bar det iväg och det var riktigt mycket som behövdes fixas med innan, då är det tur att man har kompisar som man kan skratta och ta kort med, så att man slipper bli uttråkad.
 
Jag tog kort under förberedelserna, men sen lämnade jag över min bebis (kameran), till pappa. Ja, jag var orolig över att han skulle tappa den. Men det gjorde han inte och han tog jättebra och coola bilder uppifrån luftballongen. Efteråt blev de som åkte med i ballongen, döpta till markgrever/markgrevinna av Asketorp (där de landade..), med champagne i huvudet. Dock tog batteriet på kameran slut precis när pappa skulle få håret blött av champagne. Aja, är man tankspridd och glömmer sånt så har man bara sig själv att skylla, eller hur? :)
 
Här kommer en smärre fotobomb!!
 
 
Tadaa! Så, jag får avsluta denna fotobomb. Jag hoppas att jag får chansen att flyga luftballong någon gång i framtiden, för det verkar vara en sån härlig upplevelse.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0