Stressigt värre!!!

Om ungefär en timme ska jag sätta mig i bilen som går mot Hjo. Och ja, det är bråttom! Även om jag gick upp hyfsat tidigt, så har det tagit tid för mig att komma till skott och hoppa in i duschen. Jag ska på bröllop för P och A, och jag vill ju se någorlunda bra ut, det är ju massor utav folk där. Jag ska ha på mig klänningen som jag har visat i ett par tidigare inlägg, ett par skor som jag har fått låna av mamma, en kofta som är mammas, men eftersom det regnar får jag förmodligen ta med mig en jacka eller något. Jaja, kul ska det bli i alla fall. Men bråttom är det.
 
Jag har gjort ett kort såhär på morgonen, och det har tagit sin lilla tid, men snart är det färdigt. Mitt hår ska torkas till, sen ska jag försöka få ihop det till någon bra frisyr och kameran måste ha sitt batteri. Okej, nu ska jag sluta skriva. Kommer vara lite off de flöjandse dfagarna. Idag bröllop, i morgon Rix Fm festival! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0