Plugg, plugg och ännu mer plugg

Just nu och i någon månad framöver kommer körkortsteori stå högst upp på min lista över saker som måste prioriteras. Jag vet inte när jag ska göra teoriprovet, eller uppkörningen, så jag tar hellre det säkra före det osäkra och pluggar som en besatt i några veckor. Jag läsaer i boken, funderar lite, gör webbtetser, återgår till boken om det är något jag inte förstod osv. Det låter riktigt tråkigt jag vet, men jag har ändå ett mål. Ett mål att en dag få det där plastkortet som ger mig stora möjligheter och väldigt mycket frihet. Jag kommer att vara stressad ända fram till den dagen, det kommer nog bli den största dagen i mitt liv hitills!
 
Jag kommer självklart att inte plugga heela tiden, men det mesta av min fritid kommer gå till att plugga. Antingen går jag i skolan, tränar, är barnvakt eller så pluggar jag teori. Det är bättre än inget i alla fall, eller hur? Man ska förresten inte klaga över att vara tvungen att plugga körkortsteori, det är ju faktiskit en möjlighet som inte så många får, i alla länder. Så jag är lyckligt lottad.
 
Nej, nu ska jag ta bussen in till Skövde för att plugga teori innan körlektionen. Ciao!
 
 

Kommentarer
Postat av: william

duktig som pluggar:DDDD

Svar: Hahha, jaa vill man ha körkort så :)!
Lizetthe

2012-08-15 @ 20:54:31
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0