Klänningen är min!

Jag skrev ju tidigare i förra veckan att jag var tvungen att hitta en klänning som jag kunde ha till både bröllop och 25-års kalas och att jag hade hittat en på GinaTricot.
Så i Fredgas innan bion var jag och Lovisa och kollade på massa klänningar och den vinröda klänningen ifrån GinaTricot fick följa med mig hem! Så nu behöver jag inte gå naken längre. Men kanske barfota och så kommer jag nog frysa ihjäl. För jag behöver ha något över klänningen, en kofta typ och ett par skor behövs också. Jag vill inte ha ett par för höga, för ska ta hand om barn och då blir det mycket gående, så behöver hitta ett par ballerina med en yttepytteliten klack.
 
Älskar den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0